åter igen lite oro då..

Så är denna tentan gjord.. jisses va snabbt de gick.. eller inte för mig.. kändes som som att jag satt där toklänge när en efter en lämnade salen. När jag tillslut gick var vi max tio pers kvar, knappt det, och då var ändå bara klockan runt halv elva. Lätt tenta eller bara lite att skriva, de e ju frågan.. Och de va faktiskt en kombination av de både. De två åtta poängsfrågorna var riktigt svåra, o inte nog me de, dessutom skulle han klura till det med att använda svåra ord och uttryck. De andra åtta frågorna på tre poäng vardera var ganska lätta. Eller ja lätta var ju är kanske att ta i.. Men de var enklare att svara på iallafall. Den enda som jag hade svårt att förklara var den som handlade om vår egna del, ettårsstyrning, vaddå att jag bara hade koll på min del typ! Men blir nog bra tillslut iallafall.. Räknade lite lätt igenom tentan innan jag gick och om thomas är lite snäll och inte vill ha endast exakta svar så kan jag nog komma upp i 24 poäng, faktiskt! Fast är ju lika bra att vara inställd på omtenta, så blir man bara positivt överraskad när det väl gäller sen! :)

Nog om tentan, nu ska jag stryka och sen blir det stan för att leta födelsedagspresent ggr 2 och besök på systemet, för att inhandla dricka till morgondagen, lite julklappsletade blir de nog me.. Måste dessutom komma på vad jag själv önskar mig i julklapp: Familjen o farmor & farfar vill ha en lista med önskemål, så det är väl bara att börja fundera.. Åker hem på onsdag så då ska den ju helst vara klar. Hmm.. har absolut ingen aning om vad jag vill ha.. Eller ju pengar till Afrika resan.. fast de e ju riktigt tradigt att önska sig OCH ge. Får nog bli lite funderade på detta... Nån som har några förslag?...  
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0