blomster

Idag är det lite bättre för tillfället iallafall, är inte lika förvirrad och omotiverad just nu.. gött. :) Träningen igår kväll var som förväntat grymt skönt, alltid lika härligt att träna! Iallafall känslan efteråt.
I förmiddags blev det uppsatsskrivande hos malin, sen blev det en runda på stan med Madde o Titti i eftermiddags. Köpte present till morgondagens inflyttningsfest hos Sofia. Blev en bra kombination. Nu ska jag bara paketera in den ena presenten lite snyggt o fint i cellofan, blir kvällens sysselsättning tror jag! =) Var inne i blomsteraffären nere på stan en runda me. Riktigt stor o fin, me massor av olika blommor. Tror jag ska dit o köpa en ny växt till mig, har en som har dött. Igen! Jag är verkligen kass på att sköta växter. Utom garderobsblommor och våreldar då. De överlever ju allt!

Nu blir det lite tv, sen mat, därefter blir det ut o gå en runda, måste till scoutstugan o hämta lite papper som ligger där. Så då kan jag ta en promenix samtidigt. :)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0