C-uppsats

Så är det igång.. eller nja, det är kanske att överdriva för igång är vi ju inte. Men nästan, jag o malin satt iallafall i skolan idag och skrev ihop en liten text till thomas så att han vet att jag, malin o maggie ska skriva tillsammans och någorlunda vad har tänkt skriva om i vår c-uppsats. Därefter satt vi och kollade runt bland tidigare skriva uppsatser om BSC (balanced scorecard) det fanns en del, så det är ju bra. Kan vara bra att ha när vi ska skriva empiri sen. :)

Har nyss bokat tågbiljett till min resa hem till åhus imorgon. De är lite intressant att det är billigare att åka tåg via hässleholm till kristianstad än att åka buss till karlskrona och tåg därifrån till kristianstad. Hänger inte riktigt med i SJs tänk där.. konstigt, konstigt! Ajja, bara jag kommer till krstd så är det struntsamma hur. Tar dessutom endast fyra minuter längre tid att åka tåg me byte i hässleholm, än att åka till karlskrona o byta där, så de minuterna gör inte så mycket.. Inte när man kan tjäna in en sådär 30 kr på de. =)

Nehe, dags för att göra lite mat nu. Broccolisås o pasta ska de bli! länge sen jag gjorde det, så det ska bli gott! :P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0