dags för julmarknad

Skulle egentligen sitta o skriva på uppsatsen me maggie idag, då malin skulle jobba. Men nu fick även maggie hoppa in o jobba, så då får jag skriva lite själv idag igen.. Hade tänkt ringa runt till olika företag idag, så att vi kan börja med våra intervjuer. Men det får malin o maggie göra i eftermiddag när de slutat jobba istället, så får jag fram till dess tänka ut lite som de kan fråga företagen istället. Sen i kväll är det fullt upp för min del. Ska sjunga på julmarknaden på slottet med kören 18:15 och 19:30, mysigt, mysigt! Vilken tradition vi har fått! Sedan när vi är klar sjungna för idag blir det körfest!! Så blir till att packa ihop allt jag ska ha med mig efterhand under dagen, så att jag inte glömmer nåt! Skulle ju vara lite jobbigt om jag glömmer ta med mig det som jag har sagt att jag ska fixa. Skulle nog iofs gå att fixa ändå, men vill ju inte riskera nåt!

image175

Förra årets julsångssjungning på Julmarknaden på slottet
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0