en mössa :)

Var en runda på stan innan efter att jag varit på UM. Och självklart började det snöa ännu mer när jag gick på stan. Kom typ hagelkorn ett tag, så blev snabbt in i en affär då! :) Iallafall på stan hittade jag äntligen en mössa.. Denna jakt jag haft sen i somras typ efter en mössa som passar mitt lilla huvud. För det är verkligen så, jag har alltid lika svårt att hitta en mössa som jag trivs och passar i, just på grund av att jag har toklitet huvud. Men idag hittade jag en, kan ju bero på att nu verkligen mer än innan behöver man ha en mössa. Kallt, blåst o snö är ingen bra kombination, speciellt när man inte har någon mössa! :)

Fortsatte även min jakt på ett par vinterskor.. fast den gick ju inget vidare, testade alla möjliga stövlar och kängor som jag kunde tänka mig, men har inte hittat några än så länge.. eller hittade några. Men de var i helt fel prisklass för min del just nu. Jag vill ha Din Sko eller Wedins skoaffär hit till kalmar. Där hittar man nästan alltid något! Men får väl fortsätta min jakt nästa gång jag är på stan eller på giraffen. Ett par vinterskor behöver jag iallafall.. Och nu mer än tidigare. Hade mina stövletter idag och dels har de sjukt kasst grepp, dels så klarar de inte allt för mycket vått, så när jag väl kom hem var jag helt blöt om tårna.. var kallt! o det håller inte riktigt i längden! Så måste hitta ett par vinterskor snart!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0