:(

Okej, nu har jag konstaterat att det här med att fråga mig om jag kan ta på mig o göra det ena eller andra är inget bra. Inte lovande alls, iallafall just nu. För jag gör verkligen inte det. Även om jag måste. Har helt o hållet tappat lusten för att göra saker som jag verkligen inte känner för. Utom skolan då. För den vill jag ju bli klar med så fort som möjligt istället. Till exempel fick jag för ungefär en månad sen en förfrågan, påminnelse om att jag ska söka lotteritillstånd till scouterna. Har jag då gjort, ehh, nej! Och nu börjar de bli lite smått stressigt för om en vecka o lite till måste vi ha lotteritillstånd. Iofs, så har jag kollat lite i lagen och enligt den behövs inget lotteritillstånd inte i år iallafall och vad jag vet. Men har iofs inte så mycket koll den julmässan överhuvudtaget. Fick igår kväll veta att det är nog jag som ska skaffa lottringar. Och var får man tag på de nånstans då??? Och vad är det för lottringar de ska ha?? Hade ju kanske varit bättre om nån annan hade haft på sig att söka och köpa allt som ska vara till julmässan och att jag bara hade haft hand om kassan. Är liksom redan ganska så mycket att göra som kassör utan att jag ska få en massa till att göra.. Herregud jag går ju i skolan oxå! Men, det får väl fixa sig de me.. Men inte idag, kanske eventuellt imorn, om jag orkar..  hmm... märks det att jag är ganska depp för tillfället.. Är nog dessutom något som ni får stå ut med fram tills jag lämnar denna staden för ett tag. För är ganska så trött på kalmar o allt just nu. Jag vill flytta nu! eller resa eller vad som helst! Bara jag får något nytt som gör det hela roligare, är så sjukt trött på detta nu.

Tacka vet jag madde, hon har dragit med mig på att träna med henne ikväll.. Har egentligen ingen lust alls för det. Men vet att efteråt så kommer jag må såå mycket bättre. Fast ett aerobic pass hade ju varit ännu bättre.. ahh.. varför kan de inte ha aerobic varje dag.. miss it soo much! Men att träna ska nog iallafall göra lite gott, sen får de bli ett samtal hem till mamma o pappa ikväll me, behöver lite uppmuntran från dem känner jag..

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0