fredag

Delar av denna dag har spenderats körandes i en bil. Vid elva körde vi till Lund där vi lämnade av pappa på Citykliniken o därefter körde jag, mamma o brossan vidare till staffanstorp för att hälsa på greta o resten av folket som var där. Blev lite släktmiddag o de e ju alltid trevligt! :) Vid halv fyra var det dags att köra tillbaka till lund för att  hämta pappa från operationen och sedan vidare hem till åhus igen.  Pappas operation gick förövrigt bra o det var ju skönt! Återstår dock att se hur han kommer att må de närmaste dagarna nu.. lite ont o svårt att gå kanske..

Vädret iadh har ju inte varit så kul att köra i dock. Regnade o blåste tokmycket när jag körde till lund idag och när jag skulle köra hem regnade det inte lika mycket men blåste nästan mer.. Usch, sicket höstväder!

Imorgon blir det till att träffa carro :D, och sen blir det iväg på kvällen, vart vet jag dock inte än riktigt. Men det ska snart bestämmas!

 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0