gårdagen..

Gårdagskvällen blev mycket lyckad. Sjungandet på slottet gick ju bra, eller den första gången lät det lite halvkasst, en del otakt på några låtar. Men annan gången gick det riktigt bra! Hoppas det går lika bra på lördag me! :)

Festen därefter blev supernajs, trevlig o rolig o allmänt bra! Pizzorna var lite kalla dock, men det är sånt man får ta. Gott me mat iallafall! Mina o emelies ihop plock av lekar o sånger blev ju oxå en succe :P, mycket rolig kväll helt enkelt! När jag väl var hemma vid tre tiden i natt var jag dock nådigt trött, tur att man kunde sova tills man vaknade idag! =)

Nu sitter jag här o funderar på om man ska sätta upp julstjärnorna o ljusstakarna idag eller imorn? Får nog bli imorn, är ju trots allt först imorn som det är december, så känns mer logiskt att sätta upp dem då!

Sen strömavbrottet i onsdags har trean på min tv varit jättejobbig att kolla på. Piper och bilden är bara randig o hoppar hela tiden. Jobbigt värre! Har provat att göra allt som jag kan komma på för att få den bättre, men än har det inte gått nåt vidare bra. Hoppas verkligen på att det blir bättre snart.. annars vet jag inte vad jag ska göra.. ?? Sjukt konstigt e det iallafall!

Lite bilder från körfesten

-sitta på golvet funkar ju oxå!
-man kan ha kul åt mycket :)
-vad emelie gör vet vi inte riktigt :P
-jag o emelie alias festkommittén
-me en kamera kan man ha ganska kul...
-smågruppsprat
-thomas försöker sig på charader
-uthållarna
-emelie ser ut att ha kul iallafall
-hmm.. denna bild e mycket intressant, malin skrattar, Anna gömmer sig o jag ser bara trött ut
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0