helgen...

Då är man tillbaks i kalmar igen. Visst e det bra o skönt att vara hemma hos föräldrarna, men det är trots allt skönast att vara hemma hos sig själv. :) Att kunna göra som man vill är det ultimata! :) Men min vistelse i skåne o Åhus har iallafall varit bra! :) Har varit lite av ett moralistikt stöd känns det som, först till mamma o all hennes oro för hur det ska gå me jobbet o så. Och sen till pappa efter hans operation, i lördags hade han ganska så ont så då blev det jag som fick laga mat o så till brossan o mig eftersom mamma jobbade.
Sen på kvällen blev det bio o myskväll me vin tillsammans med Carro. Trevligt, trevligt! Blev en toppenkväll. Vi hann komma fram till en hel del bra ideér me.. Så nu har jag ännu en idé på vad jag kan göra nästa höst! Men först ska jag veta vad jag ska göra i vår innan jag börjar tänka på hösten.. :) På bion såg vi Solstorm, den var bra! Men kan nog tänka mig att vissa inte tycker det. Var ju lite religös vinkel på den, så kan ju tro att det kan bli lite delade åsikter.
image135

Det har över helgen även blivit en hel del funderande över min närmaste framtid. Är rätt mycket som kommer att hända nu och en del som måste tas tag i. Ska ta kontakt me en massa folk o det är jag inte bra på. Men det är väl bara att börja så att man får det gjort. Måste även söka bidrag till min afrikaresa me, sen är det lite annat som måste kollas upp till den resan me, vilka vaccinationer o sånt som ska göras och när o hur jag ska göra dem. Ska nog skriva en lista så att man kan stryka efterhand som man gjort nåt. Är väl minst chans att man missar nåt då med.

Det var helgen de iallafall. Nu är det närmast uppsatsskrivande som gäller. Ska ha vårt första möte med vår handledare imorgon kl 09:30, ska ju bli intressant. Fast är lite nervöst samtidigt.... får hoppas det går bra helt enkelt!
image136
Jag o brossan
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0