helgen

Vilken helomvänd dag det blivit, drog nyss upp persiennerna i mina fönster, tjugo över fyra på eftermiddagen! Men till vilken nytta, det är ju tokmörk ute. Men, kände att nu när jag äntligen kommit så långt så att jag duchat och därmed bytt från pyjamas till kläder, så måste man ju dra upp persiennerna me.. även om det är mörkt o tråkigt ute. :) Vaknade med en härlig huvudvärk i morse. Eller så härlig var den inte, snarare hemsk. Var längesen jag hade så sjukt ont i huvudet, men får ju skylla mig själv. Blev ju lite för mycket  alkoholbaserad dricka igår.. fast kul var det!

Iallafall gårdagen då: började min lördag med sovmorgon till tio! Härligt, härligt! Sen blev det frukost och lite korsordslösande, vilket för en gångs skull gick riktigt bra, så fortsatte med det i en halv timme, timme till samtidigt so jag kollade lite på tv. Att lösa korsord är riktigt avkopplande faktiskt och bra hjärnjympa me.. :P Sedan blev det städning av lägenheten, dammsugning, våttorkning och lite tidningssorterande, gisses vad tidningar o annat man samlar på sig under en månado lite till. På eftermiddagen blev det en runda på stan. Hittade äntligen ett par fina o sköna vinterskor..  Så nu ska jag bara köpa nytt impregneringsspray och ett par sulor, sen är jag redo för även snö och vinterväder! :) Blev även en ny ögonskugga och ett nytt halsband inköpt! Väl hemma igen var det att sätta igång och förbereda sig till kvällen samtidigt som jag kollade på High school musical på tv, den kan man ju inte missa att se!
Lördagskvällen spenderades sedan hos Sofia som hade inflyttningsfest. Mycket kul, en massa sjuksyrror och en ekonom! Bra kombi! Men det var en rolig kväll med lite lekar och dricka. Sedan bar det vidare till kåren. Skoj, skoj. Träffade som vanligt en massa trevlig folk, så blev mingeldans för min del större delen av kvällen.. =) En toppenkväll helt enkelt!

Inflyttningspresenten till fia som jag fixat och arrangerat.. image158

lite till bilder från kvällen.. Jag och Manda
image159

image160
image161
image162
image163
image164
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0