jajemen

Som jag förutspådde igår kväll så kunde man idag på kristianstadsbladets hemsida läsa om att Staffan Johansson förlorar södra kasern. Tradigt värre. Var ganska glad att jag fick veta det av mamma igår kväll istället annars hade jag nog blivit jätte arg när jag läst det på kristianstadsbladets hemsida idag. Hmm, kommunens tänk hänger jag inte riktigt med i ibland.. men de är ju inte så konstigt.

Ajja, nog om det o åter till min dag. Har än så länge packat och nu tror jag att jag packat ner allt jag behöver för att åka hem. Är nog bäst så! Så nu ska jag äta lite och sen är det dags att bege sig mot stationen. Som tur är så har det slutat regna me. :) Hatar att behöva vara ute o gå i regn, i alla fall när man ska till tåget, bussen eller skolan. Är  dock bäst att ta med sig paraplyet, det kan ju eventuellt regna i Hässleholm eller Kristianstad o kan ju bli jobbigt då om man inte har ett paraply med sig.

Nej, mat var det ja, sen iväg. Kan nog bli lite uppehåll i min blogg nu. Mina föräldrar är ju inte så moderna så att det skaffat bredband.. än.. men om jag får något att säga till om, så lär det nog inte vara bredbandslöst så mycket längre till.. I alla fall inte om jag ska flytta hem ett tag sen igen. Det funkar helt klart inte att plugga utan bredband! :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0