Julklappar

Så blev det så stan me maggie mellan fyra o halv sju idag. Trevligt, trevligt! Hittade dessutom några julklappar till. Så nu har jag bara två kvar att köpa, sen är det klart (tror ja)! O det är inte ens december än. Det måste vara rekord! Har nog aldrig haft mina julklappar inköpta så tidigt.. Men de känns skönt! Maggies julklapps inköp gick oxå bra, storinköp på H&M typ! Härligt! När jag var hemma igen efter shoppingturen, så blev det till att äta nåt litet och sen bege sig till Maxi för att storhandla. Eller ja, hade en ganska lång lista, men blev ändå inte så mycket som jag trodde det skulle bli. Skönt! Är ju inte så kul att cykla med en massa kassar, så är skönt när det blir mindre än vad man tänkt sig! :) Åter hemma igen så blev det till att göra sig lite kvällsmat, omelett me bacon blev det. Snabbt, gott o enkelt, bättre kan det inte bli!

Ikväll blir det lite tv- tittande o kanske lite uppsatsskrivande till. Sen ska jag i säng vid elva. Har fortfarande inte tagit igen min sömn sen i fredag, så behöver iallafall få sova åtta timmar en natt! Sen imorgon bitti blir det gymmet igen me maggie. Sedan väntar ännu en dag med uppsatsskrivande.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0