Katastrof!

Alltså vad kasst. Daniel kan ju inte åka ut ur Idol. han är ju grym och borde vinna. Men självklart skulle Andreas få stanna kvar istället... Katastrofalt! Han har ju ingen scen-närvaro..och det är ganska bra att ha när man är idol.. :S. Funderar ärligt på att sluta kolla på idol nu. Vilket de iofs till viss del kommer blir. Nästa fredag är det På spåret som ska ses & fredagen efter är jag barnvakt, så då får jag se vad som händer... I vilket fall är det riktigt kasst nu. Nästa gång bara måste andreas åka ut.. så bra är han ju inte!!!!! Märks de att jag är upprörd... Inte alls, eller hur! Men blir ju bara så besviken på detta program, hur kan tv-tittarna rösta så kasst. Ska väl egentligen inte säga nåt eftersom jag inte ens röstar, men det beror på att det kostar! Det är kasst i vilket fall! =( Återstår att se vilka som åker ut i de kommande programmen. Bara inte Andreas vinner.. Då kommer jag bli arg! =(

 

Kommer sakna!
image168

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0