Måndag= ny vecka, nya tag

Så sitter jag här igen och försöker skriva på C-uppsatsen. Det går ju faktiskt lite framåt nu, även för min del! =) Men metoden är inte kul att skriva, längtar tills vi ska börja med intervjuer o sånt nu! Det ska bli kul i jämförelse med vad detta är..

Gårdags kvällen var super skön o trevlig, blev tittande på tv-filmerna me fyra av mina grannar i allrummet. :) Usch, nu vill jag ju inte flytta härifrån. Inte från min mysiga lägenhet och mina grannar. Har så sjukt härliga grannar jue! Men staden byter jag ju gärna, eller ja, just nu vet jag inte. Får helt enkelt se hur det känns till våren.

Idag har det än så länge blivit gymträning me maggie. Skönt att träna, men var ganska jobbigt me, har allt blivit lite svag de senaste veckorna. Men det ska bli bättre snart igen! Lagom till jul så är jag nog fit for fight! =)
Väl hemma igen blev det lite yogastrechning, jag hoppas verkligen att jag får en yogamatta i julklapp! Då skulle jag kanske kunna bli ännu mer duktig på att verkligen göra lite yoga, iallafall en gång i veckan. Nu blir det ju typ en gång i månaden istället. Men bättre det än inget alls!
Efter det blev de lunch/middag, o därefter har jag suttit o skrivit på uppsatsen, måste få ihop lite till imorn. Ska visst ha möte med vår handledare då igen, så att han får lite koll på hur långt vi har kommit. Känns bra att ha en så engagerad handledare. Det är annat än B-uppsatsen det!

I eftermiddag blir det en julklappsrunda på stan me maggie, känns bra. Alltid lättare att ha nån med sig när man ska leta julklappar! Hoppas bara mitt magont går över tills dess, har haft så sjukt ont i magen sen träningen nu. O de var likadant i natt. Funderar faktiskt ärligt på att ta o ringa till vårdcentralen för att se om jag kan få en tid så att jag ka gå o kolla upp vad det är. Är typ tillbaks till liknande som det var för två somrar sen nu.. Och det är inte kul! Har sjukt ont! Är dock nästan säker på att jag redan vet vad det är. Men om jag inte får det bekräftat så kan jag ju inte få nåt mot det heller, och det hade ju kanske varit en fördel. =) Får väl se hur det urartar sig helt enkelt! I annat fall blir det nog till läkare i slutet av veckan!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0