nåt att se fram emot!

Så är veckans nöje att se fram emot bestämt och inbokat! På fredag blir det en dagstripp till ullared med Madde o Fia. =) De söta brudarna hade från början planerat att åka dit på onsdag, men eftersom jag inte kan då, så blev det omplanerat till fredag så att även jag kan hänga me! Skoj,skoj! Ska allt bli lite julklappsjakt där. Sen får vi se hur det går me de, men är ju alltid värt ett försök! I vilket fall ska de bli kul att komma iväg på en roadtripp! =)
image165

Ikväll har det även bakats lite här hos mig. Bakade kokostoppar till morgondagen. Men så toppiga blev de inte. Hade nog lite för lite kokos i, men huvudsaken är att de går att äta! Eventuellt om det finns tid över imorgon eftermiddag så gör jag en sats till. Blev ungefär 30 kakor idag, o de kan vara lite för lite till kören. Men får se hur det står till me tiden imorn, om det finns tid till att baka en omgång till eller ja, en halv sats borde ju räcka. Men det beror på om tiden finns! Annars får de nöja sig me de kakorna som finns! :)

Nu är det dags för att krypa ner i sängen o gosa lite me täcket o kuddarna. :) Är ganska så frusen just nu trots att det är 24,5 grader här inne... Tror allt att jag håller på att bli förkyld o sjuk. Usch har inte tid o lust me de just nu! Får väl ta o kurera mig lite i förebyggande syfte, men först en varm säng! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0