nyklippt!

Så har jag varit hos frissan idag. Skönt skönt, äntligen är det slitna borta! Blev lite ny frisyr, lite mer uppklippt än tidigare o så.. O som vanligt så blev det bestämt vad jag skulle göra när jag väl satt hos frissan.. Men det blev ju bra idag me!

Fick även ett glädjande samtal från farmor idag. Hennes knöl i bröstet visade sig vara cancer, men som tur var en godartad. Så det var ju skönt! Nu slipper hon gå och oro sig för det mer! Och imorgon är det dags för nästa operation, pappas. Tycker att operationerna avlöser varandra för tillfället. Men bara det går väl så är det ju bra! Ska köra pappa ner till Lund och sen fortsätter jag, mamma o brossan till pappas moster i staffanstorp under tiden hans operation är. Sen ska jag bara hitta tillbaks i lund oxå. Men det ska nog gå bra. :)


 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0