Så passande..

Äntligen åkte andreas ut ur idol! Vilken final det kommer bli!! Härligt, härligt! Får dock se om jag kan se den nästa fredag.. beror ju på mina söta barn som jag ska vara barnvakt åt då. Men det är ju först om en vecka. Nu är det helg, och snart blir det nog sängen för min del. Tänkte gå upp vid nio imorn för att sätta upp mina ljusstakar o så. Ska t.o.m. byta gardiner! Tycker inte det passar så bra med gröna o mycket somriga gardiner när det är julmånad.. Nej, får nog bli mina andra gardiner istället! Imorgon eftermiddag blir det sedan till att sjunga på julmarknaden igen. Ska även gå en mer ordentlig runda denna gången. Igår blev det endast en snabbrunda mellan våra julstämningssjungade för att kolla in vad de hade. Men imorgon ska jag iallafall köpa lite bröd o sånt som jag köpte förra året. Hade ju ett sjukt gott julknäcke, så det måste jag har i år igen! :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0