shopping...

Min matlagning blev uppskjuten sådär en timma eller två. Upptäckte när jag skulle börja laga mat att broccolin inte var så fräsch. Så då fick det bli en tur ner till ICA supermarket för att handla ny broccoli o lite annat som behövdes köpas. Och eftersom jag var nere på baronen o handlade så var jag ju bara tvungen att gå in en runda på Gina Tricot för att se vad de hade fått in för nytt. Var ett tag sen jag var där nu... och självklart hittade jag lite kläder. Blev en ny tröja, en kofta och en klänning köpt. Klänningen var verkligen toksöt så var ju bara tvungen att ha den! :-) Varför är det alltid så att när jag absolut inte behöver ha nåt eller är på jakt efter nåt så hittar man nästan alltid en massa snygga o fina kläder!?! Det är sjukt konstigt!

Blev mat sen när jag kom hem igen. Gott, gott! Fick dessutom lite över så nu har jag lite broccolisås i frysen me. :)
Nu ska jag börja packa så smått till min hemresa, sen är det dags för kören kl sex. Skoj, funderar dessutom på att anmäla mig för att sjunga solot på Happy X-mas till julkonserten. Hade varit helt underbart, jag bara älskar den låten, så får se om jag gör det eller ej.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0