Spice Girls!

image116


Såg nyss Spice Girls nya video i tv4s nyhetsmorgon. Den var....hmm.. ja, vad kan man säga, lite skrattretande och kändes som att den var framtagen med en hel del ironi. Jag har ju som så många andra verkligen haft Spice Girls som idoler, när de var riktigt stora och man själv gick på mellanstadiet. Har båda deras skivor, hade en hel del planscher på väggarna med dem och andra popgrupper som var stora just då. Men att de gör en comeback nu, tio år senare, det är bara komiskt och känns lite onödigt! Själv skulle jag nog inte få för mig att gå på nån av deras konserter under världsturnen. Eller jo, om man ville uppleva lite nostalgi, för det är vad de är. Nostalgi, uppleva gamla minnen från den gamla goda tiden under trean, fyran, femman o sexan. Long time ago! Det kan man faktiskt göra ändå, på ett mycket lättare sätt!


Kan ni gissa vilken av dem jag alltid ville vara?
image118
 

Vill man veta mer om detta populära popband kan man besöka http://www.spicegirls.co.uk :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0