tentatime om några timmar

Ahhh... TENTA imorgon.. Detta känns verkligen inte bra.. Har pluggat alldeles för lite till denna tenta.. typ högst 32timmar, max alltså och knappt ens det.. ångest de kan man påstå! 

Mamma ringde innan ikväll o när jag pratade me henne blev jag ju inte mindre stressad precis.. Hade en hel föreläsningsrapport kvar att läsa då.. och den abslout tråkigaste oxå. Hon kan ju inte ringa sådär och ta upp all tid. När jag väl pratade me pappa sen, var det till och med så han hörde hur mycket ångest och stressad jag var. Men som sagt detta är inte precis mitt bästa ämne.. teori är inte min grej.. verkligen inte! Men ska läsa igenom allt en gång till ikväll, sen sova och sen får det gå som det går. Känns ju dock inte allt för positivt.. men man vet aldrig! Dock brukar inte Thomas Karlssons tentor vara allt för lätta, så varför göra en lätt tenta i en C-kurs liksom.  

Ajja.. Wish me good luck!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0