vart tar tiden vägen?

Åter måndag o ny vecka då. Jisses imorgon är det bara en månad till Lucia, de innebär att det snart är jul ju! Oh, god, tiden går för fort just nu... hinner inte riktigt med det som bör göras, bara hälften typ. Hjälp! Men skolan är första prio nu o resten får göras när det hinns med, därmed även scouternas ekonomi. Usch, fasar för när jag ska sätta mig o fixa den innan den ska redovisas och revideras.. Är verkligen inte så mycket ordning i den än.. Men det blir ett senare problem.. Just nu finns inte tiden! Eller jo kanske skulle finnas, men ärligt talat orkar jag inte med det just nu!

Imorse ringde klockan klockan kvart över sju, o då var jag toktrött.. märktes att jag sovit väldigt dåligt de senaste nätterna. Men nu ska jag vara i kalmar o få sova i min egna säng ända till jul (nästan iallafall). Ska bli så skönt!! När jag äntligen orkade palla mig ur sängen blev det fixa sig o äta frukost för att sedan träffa maggie o malin kvart i nio för att bege oss mot skolan och handledarmöte med Petter. Det gick ju bra. Men nu har vi ännu mindre koll på vad vi ska skriva om. Blir nog något annat företag än previa, vår handledare, skulle iallafall prata med någon han kände, som var styrelsemedlem i något företag eller va den nu var. Lät kul iallafall! Men att börja skriva på uppsatsen nu är ungefär omöjligt, är bara att vänta tills vi får ett svar från Petter så att vi vet vad vi ska skriva om. :) Så därför blir denna dagen ägnad åt en del annat som ska göras. Först o främst ska jag bege mig till maxi, dock har jag tokont i magen så får se hur det går. Har fått i mig för mycket mjölkproukter de senaste dagarna tror jag, så nu får det bli laktosfri mat i minst en vecka som det känns som nu.. Usch, va jobbigt detta är, vill inte vara överkänslig mot mjölk.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0