alla dessa saker som bör göras

Så är man hemma o har lite tid över för en gångs skull! =) Blev klara med Case 1 idag runt halv två.. då hade vi fått byta grupprum två gånger och hunnit med en lunch på en o en halv timme me. Blev sen lite uppdelning av bokens kapitel som vår föreläsning om ettårstyrning ska grundas på, jag ska skriva och prata om ekonomiska mått och nyckeltal.. Har inte mycket koll på vad det är, så blir att läsa om det först. Men eftersom therese lånade min bok till morgondagens föreläsning, så kan jag inte anstränga mig mycket mer inom de förrän imorgon igen.. Så tänkte istället sätta mig o skriva ut alla fakturor om medlemsavgift som jag egentligen skulle ha gjort för ungefär en månad sen.. Oops lite granna sen me de.. Men så är det. Så kanske bäst att ta tag i det nu.. Är trots allt typ 80 fakturor som ska skrivas ut.. så de lär ta lite tid!!

Skulle egentligen ta mig iväg ner till pressbyrån vid stationen me och hämta mitt paket med kläder som har kommit.. Wiie... Spännande!  Är ju dessutom mycket härligt höstväder ute, sol och lagom mycket vind.. så att va ute är ju inte fel.. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0