ännu mer funderande

Infon om de kommande valet var inte mycket mer givande än vad jag kunnat läsa mig till på datorn och valblanketten. Eller jo, lite, fick ju lite information om våra kommande examinationer och vad som krävs för att ta filosofie kandidatexamen respektive ekonomie kandidatexamen. Och därmed konstaterade jag att det enda jag behöver läsa till för att ta en ekonomie kand. är 15 hp nationalekonomi. Så det ska jag läsa i höst, plus att jag ska läsa några poäng av någon annan kurs för att på lättast sätt kunna ta ut examen vid högskolan i Kalmar, utan att behöva ansöka om massa andra saker. För vill ju ta ut min examen här så att jag kan få mitt Health Management bevis oxå! Annars har man ju gått profilprogram helt i onödan!
Så just nu söker jag efter vilka högskolor och universitet som ger nationalekonomi i vår och vilka som har distansutb m.m. Lösningen är störst att läsa nat.ek. i kristianstad, då kan jag till o med läsa på plats o bo hemma de veckorna som det handlar om.. Får bli lite telefonfunderande me mamma o pappa ikväll eller imorn helt enkelt! För måste ha lite rådgivning känner jag! :)

Nu ska jag bege mig till scouterna.. hoppas jag kommer ihåg allt jag skulle ha med nu.. :S
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0