bidragssökning

Har varit riktigt duktig i eftermiddag (om jag får säga det själv) och tagit tag i detta med min bidragsökning till Afrika resan. Finns en hel del fonder o stipendier att söka bland, men nackdelen är att många av dem antingen är begränsade för sökning av endast vissa grupper/personer m.m. och andra kräver att man söker i grupp me minst tre pers eller liknande.. Dessutom är ansökningstiden väldigt begränsad för vissa fonder och stipendium. Men har hittat en fond än så länge o bör nog kunna hitta några till! Nu är jag även definitivt anmäld till resan, så då kan jag ju behöva få lite pengar.. Kostar ju en del... men upplevelsen man förhoppningvis får lär nog vara värt det!

Africa here I come!
image71
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0