dagens humor

Pratade me madde på msn och fick värsta skrattanfallet åt vår konversation.. :)
enjoy: !

madde säger:

men du får komma hit en stund imon el på sönda är kanske bättre om du har lust.. kan vi ju plugga tillsammans!

Anna säger:
Mmm, kan ju komma bort till dig en stund på söndag. Är för tillfället väldigt begränsad till en dator när jag pluggar, men kan ju börja plugga till min tenta lite istället då.

madde säger:
använder du inte din dator? eller den är inte bärbar kanske?

Anna säger:

jo, de gör jag, o de e bärbar, så kan ju iofs ta med den..

madde säger:

mm..gör så om du känner för det.. hade ju varit lite svårare om det var en stationär

Anna säger:

haha,,, ja, hade varit intressant om jag kommit bärandes på en stationär

madde säger:

hehe hade sett ut nått de!

Anna säger:ja, verkligen!

Kan vara svårt att förstå poängen. Men var kul när det skrevs.. Dagens glädjeskratt, absolut!!!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0