går inte så bra här just nu..

Så var det dags för en paus i pluggandet igen.. Oj,oj, vad detta inte går framåt. Detta är ungefär dömt till att misslyckas.. eller hmm.. beror ju på vad som kommer.. men ändå!

Hade iallafall seminarie på caset idag.. Oj, vad lite jag hade skrivit och jisses vad jag hade missat saker. Men mina uträkningar o sånt är iallafall någorlunda rätt! Yes, något kan jag iallafall! Direkt efter skolan blev det till maxi och handla. Var ju lika bra att passa på när man ändå var ute och cyklade, är ju så ondöigt att cykla hemom först när man ändå ska till maxi och handla och redan är halvvägs ditåt, eller nja halvvägs är de inte riktigt, men nästan! Tar dessutom bara en massa extra tid och det har vi inte tid me nu.. all tid som kan utnyttjas till plugg ska nyttjas till det oxå. Fast är inte så bra på det för tillfället, men ändå!

Fick reda på lite om tentan idag me.. som hur många frågor det är och hur stora och vilka delar som kommer. Är åtta tre poängsfrågor och två åtta poängsfrågor, där de åtta tre poängfrågorna handlar om de 8 olika föreläsningarna som vi har hållt i, alltså en fråga för varje föreläsning. Hmm.. de innebär att man bör kunna huvuddragen om dessa åtta föreläsningar ganska bra. Sen de andra två frågorna berör thomas föreläsningar, så de ska man helst kunna lite djupare eftersom det är så stora frågor.. det blir plugg hela kvällen ikväll och hela dag och kvällen imorgon känns det som!! Jippie.. INTE!!

Nej, åter till föreläsningarna och pluggandet nu.. Får la se hur det går.. Har dessutom ett otroligt sug efter sötsaker just nu, och det är ju inte så bra när man försöker plugga..

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: carro

ska jag göra, lycka til me proven!!

2007-11-01 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0