går ju framår ju.. eller inte..

Har för dagen övergivit det här med att försöka skriva mer på caset, det står ärligt talat helt still på vad jag ska skriva. Madde var här ett tag innan i eftermiddag, kväll och pluggade me.. skönt att få lite sällskap, även om vi pluggar två helt olika ämnen. Gick lite bättre då, men kom la inta allt för långt. Dock räknade jag ut procentsatsen för de olika glass-sorterna för att sedan kunna fortsätta med prisavvikelserna.. Fast vet dock inte om jag räknade på rätt! Haha.. ajja, får väl se om jag tänkt rätt imorgon, orkar faktiskt inte ägna mig mer åt det nu.
Gick nog desto bättre för maddes pluggande, så enkelt skulle jag me vilja ha det, bara kunna konstatera att så här är det och det är bara att lära sig. Men en C-kurs kan man väl inte förvänta sig det av.. då skulle väl rektorn komma in o klaga på för lätta kurser! Ja, jag vet är sjukt uttråkad på skolan nu! :(

Hade snabbvisit av maggie o jenny innan ikväll me.. de hade oxå konstaterat att case är svårt, fast de hade iofs bara kommit igenom första sidan än så länge.. så det kan man ju tolka lite sisådär.. :P haha, vaddå att skadeglädje är den enda sanna glädjen. Ojoj, va de kommer bli jobbigt för dem, blir ju svårare ju längre man kommer i caset, tyvärr! Men, de fixar nog de me.. :)

Nej, åter till soffan o tv:n nu. Cityakuten började ikväll ju, så kan inte missa de! :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0