helt okej!

Aerobics passet ikväll var faktiskt helt okej. Kändes bra att köra gamla rutiner igen.. För det kan man verkligen säga att aerobic är, ska allt bli några till aerobicspass den närmaste tiden. Är ju nästan ett måste, har man väl börjat måste man lära sig passet ordentligt ju! :)

Satt i telefon me mamma, pappa o brossan ikväll me. Blev bestämt att jag skjuter på min hemresa en helg till v 45 istället. Blir bättre så för både mig o dem. Så behöver dessutom inte mamma ojja sig över att hon ska köra och försöka hitta i lund. Vet nämligen att de är inte hennes grej, så skulle vara kul o se hur det går. Men nu blir det jag som får köra där istället när pappa ska opereras.. Blir nog bra de.. 

Ny vecka imorgon, vilket innebär fokus på case 2 och på att snart börja plugga till tentan me. Ska till skolan imorgon o sitta me caset tillsammans me gruppen. Skönt att få lite diskussionsmöjligheter! Tänkte även passa på att skriva ut alla föreläsningsrapporter så man kan börja läsa igenom dem. Sen ska väl boken oxå börjas skumläsas.. Får nog bli lite planering av denna veckan som kommer oxå. Men den får göras imorgon. Nu ska jag fika o sen sova! :)   
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0