hmm..

Kom nyss underfund me att mina senaste bloggar har nog varit ganska tråkiga o sega att läsa.. bara tjabb om skola eller tradiga möten o annat. Men var ju lite därför jag skaffade mig en blogg, för att kunna skriva av mig, så man slipper gå o tänka på allt och då blir det både roliga saker och mindra roliga saker som skrivs. Att den dessutom handlar om mig o mitt studentliv gör ju att de blir mycket tjabb om skolan..

Denna dag började iallafall i skolan kl nio, då blev det till att sitta med grupparbetet och göra klart föreläsningsrapporten som ska in imorgon och även göra vår powerpoint till vår förelsäning på torsdag.. Blev klara vid två, gött! Sen blev det vidare hem, o därefter hade jag huvudvärk hela eftermiddagen, så mitt övande o repeterande av det jag ska säga på föreläsningen blev inte så mycket gjort av. Men lagom till kören började hade huvudvärken försvunnit, så de var ju skönt! Körövningen blev väldigt intressant. Anna kunde inte komma, så vi fick leda o hålla i övningen själva så gott det gick. De blev en hel del skratt under kvällen, men de gick ju bra ändå. Fast är väldigt skillnad att ha en körledare som står o dirigerar takten och allt annat som ska göras. Speciellt när man iallafall inte har någon som är utvald att vara ersättare o leda kören. Men var som sagt kul och trevligt ändå! Var inte så många heller så blev lite gjort vad vi kände för helt enkelt istället. Typ fika i en tjugo minuter, och övning en halv timme kortare än vanligt! 

Nu ska jag ta o hämta en tvätt o lägga i en ny. Har tvätt tid sen fyra o har två tvättar kvar att tvätta innan jag är klar. Vilket innebär att sista tvätten kommer vara klar runt tolv i natt.. Stackars grannar. Men finns de inga andra tvätt-tider så får man ta de som finns!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0