Kändis i stan...

Blev då en runda på stan innan idag. Kändes som att alla hade fått för sig att gå på stan för de var verkligen folk o köer överallt. Värre än vid jul nästan! Men fick tag på en del av det jag var på jakt efter. Hittade ett par jeans på H&M av alla ställen. Länge sen jag hittade jeans som satt bra där, men idag gjorde jag det, att de dessutom bara kostade ca 360 kr är ett plus för ekonomin..  :) Blev även en kudde köpt på lagerhaus till sängen, håller ju på att byta ut mina kuddar där en efter en och denna passar jättebra till min lila kudde som jag fick av farmor.. Nice, nice! :) Sen fann jag tillslut en present till brossan me.. blev inte riktigt vad det var tänkt, men tror han nog blir lika glad för denna, blev en musik dvd med europe tror han kan tycka den är bra. Ska dock eventuellt köpa något mer, men får se vad jag hittar!


Kryllar av kändisar i kalmar för tillfället, eller kryllar av dem gör det ju inte, men här är en del kändisar i stan lite då o då. Gick förbi Paolo Roberto när jag var på stan idag, alla tjejer som såg han började nästan springa efter honom när de såg att det var han. Lite komiskt! Fast är ju lite cool att Paolo Roberto är i kalmar av alla ställen.
Har ju dessutom glöm att nämna att när jag stod på Hälsmässan förra helgen var Brasse Brännström (han som var med i bland annat fem myror är fler än fyra elefanter) där och gick runt! Han var till och med framme och pratade med oss i vår monter! :P

image76 - denna helgens kändis i kalmar
image78 - förra helgens kändis i kalmar
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0