kass självdiciplin

Har otroligt kass självdiciplin för tillfället. Fick även idag gå tidigare från mässan, Johan tyckte vi hade varit så duktiga ändå.. :) Så därmed vad jag hemma strax innan fyra och hade hunnit me att plugga i iallafall en timme i eftermiddag me. Men självklart hamnade jag vid tv:n istället.  Dåligt av mig! Dock har jag istället dammsugit lägenheten o städat lite.. så nu är här lite finare igen.. Sen blev det en tur till MAXI för att handla lite me. Var inte mycket som skulle köpas, men när den närmaste affären man har är maxi, så blir det till att handla på maxi även när man bara ska ha småsaker! Härligt de!

Nu blir det lite mat o sen ska det festas.. eller blir ju inte så mycket festande för min del då jag ska köra bil halv tio imorn bitti... Jobbigt! Att vi dessutom ska ända till Hjortsberga utanför alvesta gör ju inte det hela mycket roligare. Men, men är det distriktsstämma så är det!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0