lalalalala

Dagens plugg har gått riktigt framåt, kom till skolan och skulle sätta mig me caset tillsammans med Therese, Mattias, Jenny och Jozsef. Gick riktigt bra.. fast var helt och hållet jozsefs förtjänst. Utan honom hade det inte gått lika bra.. iallafall inte med avvikelseanalysen och uträkningen av differenserna. Schysst, schysst av honom!!  Satt några timmar i datasalen i skolan och gjorde det som kunde göras i excel. Sen blev det hem för lunch och sen fortsätta med att plugga hemma. Blev lite skrivande o mest klipp o klistra in tabellerna från excel till word. Tradigare saker finns knappt!

image82
Ikväll blev det kören o ännu mer julsånger övat.. Usch jag tycker inte om att repetera och åter repetera dess låtarna. De är skadliga för halsen o rösten! Varför ska alla jullåtar vara så sjukt höga i genomgående större delen av låtarna. Jobbigt ju! Sitter nu me en stor halsduk runt halsen och ska snart dricka lite te.. Måste lindra min hals..! Fast det ger iofs ganska mycket stämning me när de väl sätts ihop och låter bra!! Är ju nästan så att man längtar till julen.. men bara nästan! Kan ju vänta en månad till.. :)

Blev dessutom bestämt när vi ska ha körfest och avslutningsmiddag/fest. Trevligt, trevligt! Så nu är det bara för mig emelie att börja planera, festkommité som vi e. Ska bli skoj! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0