Måndag; 4 dar till tentan..

Idag har det blivit mycket gjort. Har skrivit klar caset... tror jag, kan ju dock hända att jag skriver till o ändrar lite imorgon när jag läser igenom det. Men i huvudsak så är det klart!

Har även tagit tag o fixat lite med scouternas ekonomi. Är dock lite kvar att göra för denna månaden, några verifikationer som ska registeras och någon utbetalning ska göras me. Men fakturorna är betalda o de är huvudsaken! Det andra blir gjort på fredag, efter tentan!

I eftermiddags blev det en promenix ner på stan och därefter till biblioteket för att skriva ut det sista till tentaplugget. Var från början inte tänkt att jag skulle gå ner på stan, men när jag skulle gå o ta ut pengar där jag hade tänkt på väg till biblioteket, så visade det sig att den automaten var stäng och då var det bara att bege sig ner till stan istället. Blev därför en tripp inom H&M oxå, köpte en halsduk/scarfs som jag sett där tidigare och verkligen blivit helt frälst i, så nu finns den i min ägo oxå! =D  Sedan blev det vidare till bibblan för att skriva ut och sen inom kårexpen och köpa en biljett till Sahara Hotnights som ska spela på corehouse den 14:e! Ska bli så kul! Blir dessutom förfest hos mig o shirre ute i korridoren. :) SKOJ, SKOJ!

Resten av eftermiddan o kvällen har ägnats åt att sortera alla papper och sedan lite tentaplugg. Imorgon blir det ännu mer tentaplugg. Nedräkningen har börjat nu, så det är bara att plugga och åter plugga! Blev dock en paus me att göra en äppelkaka nu ikväll, kände att den energin behövdes! :)

Nu väntar sängen och sömn så man kan upp o plugga hela förmiddan och eftermiddan imorgon. Får hoppas motiveringen till att plugga är lika bra då som den är nu.. :)

image112

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0