planer

Kvällen hajkplaneringsmöte gick riktigt bra.. Kommer bli en riktigt rolig hajk för våra minorer tror jag allt.. tänkte dessutom se en riktigt nostalgisk film.. eller nostalgisk ä lite fel ord, så otroligt gammal är den inte, men väl femton, tio år gammal typ.. vi ledare bestämde nämligen att scouterna ska få kolla på Sunes Sommar.. =P Sjukt bra o rolig film ju! Haha! Ska bli kul o se scouternas miner när de får veta vilken film de blir.. Men de är först om tre helger.. Så fram till dess ska det endast planeras. Måste ju bli lite planerande o förberedande när man ska ha stadshajk.. Men skoj ska de bli!

När jag kom hem igen blev det till att skriva hajk lapp.. Kände att det var bäst att ta tag i det direkt, annars fanns risken att jag skulle glömma bort de o komma på det sådär runt halv sex på onsdag.. lite stressande kanske.. Så fick bli en fin ihop knåpning av den ikväll istället, o den blev nog bra.. Dock är fortfarande min kalender full av saker som ska kommas ihåg att tas upp på mötet på onsdagkväll.. Så får väl se hur bra de blir.. :S

En annan sak som uppstått är ett dilemma hur jag ska göra helgen i v44. Hade tänkt åka hem efter tentan den 2:a, men nu är man bjuden på 25 års fest i jkp mitt i alltihopa på lördan och sen ska brossan ha kalas på söndagen.. Ett dilemma.. Hade varit kul att åka till jönköping, o dessutom tänkte jag stanna i åhus till tisdan typ.. så det skulle ju kunna gå ändå.. hmm... de blir ett funderande på de, finns ju alltid lösningar.. Men skulle ju gärna vilja veta lite mer om uppsatsen o så när den börjar, det skulle vara lite underlättande.. Även om de inte är förrän v 45 vi ska börja me den.. Men, men får fundera o prata lite me alla möjliga så blir det en lösning av detta med tillslut!

Linserna börjar göra lite ont i ögonen nu..så tror allt de är dags för att sova nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0