Smått panik, ångest eller nåt!

Usch... vad jobbigt allt är just nu. Mycket i skolan och det enda jag kan tänka på just nu, är vad jag ska välja att läsa till våren.. varför blev allt så jobbigt helt plötsligt! kunde det inte bara vara så enkelt att högskolan i kalmar kan ge 30 hp nationalekonomi till våren.. Då hade allt varit sååå mycket lättare! Men självklart inte.. så bara för det är jag istället jätte förvirrad över mina val... =( De är inget bra alls... Vill ju både vara kvar här i kalmar samtidigt som jag vill läsa nationalekonomi o det måste jag göra någon annanstans.. o kommer ju nästa fråga, var ska jag läsa detta och hur, ska jag läsa distans eller på plats.. Lär nog i vilket fall bli nationalekonomi vid högskolan  Kristianstad, enda smartaste lösning känns det som, men fortfarande återstår frågan om jag ska läsa helfart på plats eller distans o därmed på halvfart? Dessutom återstår frågan om vad jag ska läsa mina andra resterande 15 hp? Dessutom kan man läsa två halvfartskurser vid två olika högskolor samtidigt, de e ju en fråga?? hmmm... I´m confused!!!  Måste verkligen ha rådgivning av mamma o pappa ikväll.... Inte för att jag tror de kan hjälpa mig så mycket.. men ändå!!! 

Borde dessutom egentligen sitta o skriva min del av rapporten till föreläsningen nu.. Börjar bli lite smått panik på de me.. Ska ha allt mitt skrivet o klart till måndag o med tanke på hur mina närmaste dagar ser ut, så är verkligen tiden lite knapp.. Men känner att jag inte kan fokusera på de just nu. Har alldeles för mycket ångest för valet just nu... Varför ska allt göras just nu...?? Och dessutom vara klart till måndag?? Det innebär att jag bara har fyra dagar på mig att bestämma vad jag ska göra till våren och fyra dar på mig att skriva min rapportdel.. minus den tid jag ska stå på mässa imorgon och på lördag och minus distriktstämman i hjortsberga av alla ställen på Söndag.. Vaddå ont om tid!!!!! (hmm.. märks de att jag börjar få lite smått panik.?) 

Nej, ska nog allt ut o gå en runda nu, så jag kan samla mina tankar... Sitta här kan jag i alla fall inte göra, blir ju inte mycket bättre av det, förutom ännu mer stress o panik o ångest o.s.v...
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0