söndag

Min söta syss fyller 18 idag!! Grattis madde!!

Så, åter till mig då. Blir lite pluggande idag och slappande framför tv:n, tack veta jag söndagar och repriser! Alla program man missat i veckan kan man se på söndagen! Så bra, så bra! Nej, men det blir inte bara slappt idag.. Har faktiskt bokat in mig på aerobics passet på friskis.. Tänkte faktiskt anstränga mig lite och ta tag i min träning nu igen.. Och vad passar inte bättre än min älskade aerobic. Har ju dock fortfarande inte varit på ett aerobics pass på friskis ännu, så detta ska bli intressant. Har ju blivit lite skadad av att ha SM-mästarna som ledare i aerobics tidigare, så mina förväntningar har varit lite höga.. Men ska väl inte förvänta mig det bästa nu... är nästan bättre att ha lägre förväntningar och bli positivt överraskad istället! :) Ajja, får väl helt enkelt se vad jag tyckte när jag kommer hem sen istället!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0