Such a lovely day!

image75

Är fylld av glädje i hela kroppen för tillfället! Gospeluppträdandet för Rotarys jubilemsmöte gick bättre än vad man kunde ana. Vilken glädje man såg i alla 200 personers ögon. Blev en extra låt me då alla i publiken stod upp.. Sjukt härlig känsla. Var ett tag sen man kände att man verkligen spred en sådan härlig glädje och fick lika mycket tillbaka. Det är när sånt inträffar som jag verkligen förstår varför jag tycker om att stå på scen och sjunga inför en publik. Att få sprida samma glädje som man själv har när man sjunger är riktigt kul, det är ju då man får känna uppskattningen för att man står där och sjunger. Så underbart och kul! 
 
Denna dagen har även i övrig varit bra. Blev storstädning av lägenheten typ, putsade till och med fönsterna.. =) Och denna gången hann jag med bägge två innan det började regna igen. Sist jag skulle putsa mina fönster, i maj typ, så började det regna när jag putsat det ena och sen blev det aldrig av att jag orkade putsa det andra, förrän idag då! och nu är det så fina så! =)

Min runda till maxi blev oxå av, tog dock lite längre tid än vad jag tänkt. Var jätte folk på maxi, men kan bero på att de har ett års jubileum denna veckan plus att det var fredag eftermiddag. Men, men fick iallafall det jag skulle ha och sen blev hem igen. Blev soffan och lite slötittande framför tv:n, samtidigt pasade jag även på att frankera de fakturorna som låg i kuvert, 48 stycken blev det, så nu ska de bara postas me. Det får bli imorgon, ska väl försöka få iväg alla 65 fakturorna då har jag tänkt..

Imorgon är det även inplanerat en runda på stan, måste besöka lagerhaus som har öppnat i kalmar.. =) Kan inte förstå att jag har råkat missa detta. Men de har jag visst, upptäckte att de hade öppnat när jag satt och bläddrade i Kalmarposten.. Sicken bra tidning de e, tar upp det som man har nytta av och inte mycket mer! Så nu måste jag iallafall göra ett besök där. Ska även ta en tur till H&M och kolla om man hittar något där, är ju club vecka denna veckan så skadar aldrig att titta. Är på jakt efter nya jeans me, så det ska det även sökas lite efter. Sen får jag inte missa att leta efter present till brossan.. han fyller år om två veckor o eftersom jag har tenta då så lär det inte bli mycket tid för att gå på stan den veckan.. Så är bäst att jag försöker hitta en present till lillebror imorgon typ! Vad som ska köpas till han vet jag dock inte än. Men han gav mig några förslag på vad han önskar sig när jag pratade me han innan ikväll, så ska allt ha dem i tankarna när jag är på stan imorn.

Nej, nu är det dags för sängen. Tänkte eventuellt ta tag i min träning imorgon igen och gå på morgonjympa pass kl nio. Har inte tränat där på två månader nu, så är kanske dags att ta tag i träningen nu.. kan ju vara bra att göra det innan terminen är slut! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0