tiden..

Konstaterade nyss att idag är det ju bara ett halvår tills jag fyller år igen. Känns lite konstigt. Herregud är det ett halvår sen jag fyllde år sist. Tiden går allt bra fort nu, har knappt ens hunnit vänja mig vid att jag är 21 eller jo, kanske lite, fast varje gång nån frågar hur gammal man är, måste man tänka till först innan man kan svara. Är inte några gånger som jag svarat 20 och sen kommit på att nä, men jag är ju 21.. Jaja, ålderna kan vara en svårighet att hålla koll på.. fick senast höra när therese i min grupp skulle räkna ut hur gammal jag var, att jag var 23.. Den tackar man för. För är ju faktiskt så, att än så länge är det en komplimang när någon tror man är äldre än vad man är och hemsk när någon tror att man är yngre än vad man egentligen är. Mmm, dessa åldrar och åldersnojjor.
 
En annan sak som jag måste anmärka på är hur lång tid man lägger vid att sitta vid datorn utan att göra något vettigt! Var dag spenderas i allafall en timme vid datorn utan att något vettigt blir gjort. Och facebook är inte minst en sådan sida, där man kan sitta hur länge som helst utan att göra något vettigt. Tänk vad man kunnat göra av denna tiden istället! Nej, idag ska det inte spenderas mer spilltid vid datorn. Har en del som jag måste göra som inte kommer att bli gjort den närmaste veckan förrän det verkligen måste göras!
Men nu ska jag först träna!! Ska bli så kul och skönt! :)

image81


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0