tisdag..

Så är det tisdag och enda anledningen till att jag är uppe och sitter här vid denna tiden, en dag som jag verkligen är ledig, är att jag ska på hälsoundersökning på högskolans hälsomottagning kl halv tolv, och helst inte skulle äta inom två timmar innan jag skulle dit. Så då var det ju bara att ta sig upp vid nio tiden för att äta frukost, så man får nåt i magen innan jag ska vara där. Kan bli intressant och komma dit och göra undersökning denna gången. Har varit där en gång innan, men då var vi där ur studiebesökssyfte och fick istället vara med på när någon annan gjorde hälsoundersökning. Det var ganska givande de me. Men lär nog vara mer givande idag, för min egna del iallafall. Att göra konditionstest kan ju dock bli lite intressant, har varit förkyld i snart en vecka nu och är fortfarande förkyld.. känns ju inte så bra.. men men, de blir nog bra.

Igår kväll blev det då toning av håret me.. så nu är det då brun, rött eller mörk kastanj typ och är väldigt intensivt för tillfället. Men de brukar försvinna efter nån dusch till. Så då blir det nog bra!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0