Val-ångest...

Det känns verkligen som att hösten är här o vintern närmar sig nu.. Shit va kallt det är idag.. Hyy, är ju så att man fryser bara när man är ute en snabb runda.. O ändå är det nio grader ute.. de låter ju ändå lite varmt. Men som sagt, snart vinter ju eller iallafall snart november. 

Vilket får mig att tänka på att det om fem dagar är den 15 oktober, o det i sin tur innebär att om fem dagar ska jag senast söka de kurser jag vill läsa till våren.. Ojojoj... har verkligen ångest om det! Vad ska jag liksom läsa? Affärsinformatik eller statistik, helst vill jag läsa både ock.. men det går inte.. Då får jag verkligen inget liv alls under de tio första veckorna.. Två heltidskurser samtidigt funkar inte att läsa.. eller visst skulle det kanske gå om det var två andra kurser, men inte dessa två iallafall! Så måste välja en av dem, men vilken? och sen till nästa problem vad ska jag mer läsa?? det har jag absolut ingen aning om.. Skulle iofs inte behöva läsa nåt mer om jag tänker på att jag bara behöver 15 poäng till för att ta examen.. Men att inte läsa något alls de sista tio veckorna funkar inte riktigt heller, då får jag ju inga pengar!! De en viktiga val o funderingar de här.. Men ska iallafall på info möte om valen kl tre i eftermiddag, så får hoppas jag blir lite mer klok då! :) I annat fall får de kanske bli någon helt annan kurs inom högskolan eller på distans... funderingar o åter funderingar!

Men nu ska jag iallafall återgå till det som är nuet och sätta mig och läsa i boken om ekonomiska mått! Sen ska även 83 fakturor packas i kuvert, de lär ju ta lite tid.. Usch.. tradigt värre att vara kassör ibland alltså!

Alla fakturor som ska ner i kuvert och skickas iväg..  

    
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0