Velande.. mycket som ska hinnas me..

Förmiddagens föreläsning var ungefär lika tradig som onsdagens.. Vilket grymt tradigt ämne vi läser nu.. Är tur att de e mycket grupparbete i denna kursen, annars hade det varit svårt att motivera sig. Men det blir nog bra.. Fick dessutom första caset idag me.. En engelsk artikel på fyra sidor att diskutera och skriva om.. Jippie, söndag kvällen är räddad, eller kan ju bli kul.. vet iallafall vad vår grupp ska syssla med på måndag. Första gången man träffas i gruppen ska man börja diskutera, det kan ju bli intressant! Men nog om skolan nu, först ska jag hålla helg!

Sitter just nu och velar över hur jag ska lägga upp dagen. Skulle behöva ner på stan en runda, har liksom fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll.. o detta börjar bli lite jobbigt nu. Visst den lilla svarta kan man alltid ha.. men är inte riktigt det jag vill ha på mig just nu. Att jag dessutom har två svarta klänningar gör ju inte det hela bättre.. Och sen är det andra svåra valet, vad ska man ha för skor.. Mina nya stövlar eller pumps o vilka isåfall? Snacka velande problem? Nej, måste helt enkelt ner en runda på stan idag, snart!
Dessutom skulle jag behöva städa över lägenheten lite lätt me. Kan ju inte ha så dammigt som det är nu när familjen kommer imorgon, då blir de mammas första kommentar. Absolut! Är ju dessutom inte så bra för min egna hälsa att ha det så dammigt.. inte konstigt att jag hade svårt att sova i natt, dammallergi är det sämsta man kan ha.. eller kanske inte.. Men jobbigt är det i alla fall!

Man ska kanske äta nåt nu o sen städa, har ju dessutom tvätt-tid till halv fem, så måste ju hinna me tvätten oxå... Så får blir en cykeltur ner till stan efter att jag städat och lagt in nästa tvätt.. Det blir nog bra.. Lite stressigt kanske, men är ju faktiskt då jag oftast brukar hitta kläder me.. :) Känns ju lite lovande!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0