verksamhetsstyrning...

Så är den nya kursen igång me.. Verksamhetsstyrning.. känns faktiskt lite halv tradigt. Speciellt efter dagens halvtimmes kursintroduktion, detta kommer bli en flummig kurs känns de som.. jobbigt! Att vi dessutom  har läst det mesta av detta innan och senast var inne på en del av ämnena förra terminen känns ju inte så mycket positivt.. eller kanske.. beror ju på om det blir ännu mer fördjupning inom de eller bara upprepning av allt igen.. Hoppas på de första, o det borde de vara eftersom det trots allt är en kurs inom fördjupad affärsredovisning. Men man vet aldrig, Thomas Karlsson, som är kursansvarig har jag inte allt för mycket positiva tankar till, kan hoppas han ändrat sig lite sen senast vi hade han. =)

Var en runda på stan i eftermiddags me. Köpte toning till håret.. måste göra nåt fram tills jag ska klippa och slinga mig nästa gång.. Blir ju inte förrän tidigast i november, och börjar bli trött på att ha det som de är just nu. Så en toning är ju aldrig fel.. :) Fortsatte även min jakt på kappa.. o det finns några tänkbara.. så det är skönt! Hoppas de finns kvar till lördag me! Roligare om man har några att välja mellan.. och större chans om man hittar nån då me.

Nu ska jag sätta mig o planera lite till scoutmötet på onsdag. Ska ha sjukvård, kniv, yxa oxh såg och jag är ansvarig.. hehe..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0