förvirrat värre... ?!?!

Gud, va trött jag är på boken Redovisningens språk nu. Har suttit me och försökt förstå kapitlet om leasing i minst en timme nu.. O jag fattar inte mycket mer nu än vad jag gjorde innan.. :( Så förvirrat värre att läsa, som gör att man bara blir ännu mer förvirrad ju mer man läser de, än att istället få klarhet i vad de hela handlar om. Finasiella och operationella leasingavtal och redovisning efter innehåll respektive form blandas hur som helst om vart annat. Har han varit lika förvirrad när han skrev boken eller är de bara så sjukt snurrigt att de inte går att få nån klarhet i de.. hmm.. Tycker inte om böcker skrivna av doktorer och lektorer i företagskonomi för tillfället.

E iallafall snart klar me hemtentan.. bara en hel o två halva frågor kvar att skriva.. fast att diskutera med sig själv är så fruktansvärt tradigt o jobbigt!  Ojoj, vad irriterad jag låter nu. Stressen börjar komma helt enkelt.. Men, men får väl sitta upp i natt tills jag är klar me tentan o sen får man se hur jag gör me den andra inlämningsuppgiften till imorgon... Tror jag hoppar den faktiskt! Tur att inte allt är obligatoriskt!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0