It´s done

Tentan är gjord o nu är det en veckan väntan innan man får vet hur det gick.. kommer verkligen vara en jobbig vecka, för det kan verkligen ha gått hur som helst! Kan vara godkänd, men lika oxå på gränsen.. Vilket jag gissar att jag nog är.. Sen är det bara att hoppas att man ligger över godkänt gränsen och inte under! =) Tentan var iallafall jobbig att göra.. Sjukt mycket siffror och lite saker som man helt och hållet missat att repetera och ta reda på hur just det fallet påverkar en resultatet och hur man ska göra den elimineringen eller justeringen. Men, men. Gjorde så gott jag kunde.. Var bara en det utdelningsbara kapitalet som föll rätt så rejält och inte alls gick bra! Hade man haft rubrikerna, så hade det varit såå mycket lättare...  Men nej, självklart skulle man kunna de oxå..  Så den har jag med säkerhet noll poäng på! 

Ajja, nog babblat om tentan. Måste istället kommentera min fina ögoninflammation.. Den börjar gå över nu!! Gött! Men vågar nog inte använda linser på några dar till.. Vill inte riskera att förvärra allt igen.. det gör så jäkla ont! Så glasögon blir min kära ägodel några dar till.. Om jag vill se klart längre än en o en halv meter framför mig.. :P

Imorgon blir det en tur ner på stan o leta lite kläder.. måste hitta nåt att ha på mig till nästkommande fredag.. Då är det disputationfest som står i planeringen, och även om det inte är klädkod: frack eller mörk kostym, utan bara kavaj, så vill jag ändå ha nåt nytt.. Sommarens kläder börjar ju bli lite opassande nu. Och skor behöver jag me, så det är bara att börja leta.. Har hittat ett par stövlar på Din Sko, som jag bara måste ha.. Men självklart finns det ingen Din Sko i denna stan.. :( och nästa gång jag kommer till Kristianstad är om mer än en månad.. Lär de finnas kvar då.. Inte så stor sannolikhet!  Dessutom kan jag vänta så länge.. Tror inte de!
 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0