jiingilåten i Idol!

Gårdagens komiska var idol och att en kille försökte komma med genom att sjunga jiingilåten.. Tror inte att en scoutlägerlåt går hem hos den juryn.. Eller kanske om the jiingiz hade gjort den. Men inte nån annan! Sjukt roligt va de iallafall!

Hemtentan går sakta men säkert framåt. I väldigt sakta takt... Fast har skrivit tre sidor typ nu.. så bara fem kvar.. Men inte en enda fråga är klar än. Har blivit lite hoppande mellan de olika frågorna istället. Men de gör förhoppningsvis att det är lättare att diskutera och reflektera över frågorna senistället. Får hoppas på de iallafall! :) Morgondagen blir plugg från åtta (?) tills jag är klar helt enkelt. Eller från åtta var kanske lite överdrivet. Nio är nog mer lämpligt! Om jag då inte blir väckt av telefonen som ringer kl halv sju imorgon bitti me.. Halv sju, vem ringer kl halv sju på morgonen. Att det dessutom inte var någon i andra änden som ville prata gör att man bara blir 'nnu mer irriterad! Felringning, eller vad!

Var på möte i skolan vid halv tio imorse me, de var kanske inte så jättegivande. Eller kanske.. får se. Ska nog iallafall vara med på Hälsomässan på slottet o representera Health Management. kan nog bli bra..  Sen var jag på återkoll för linserna i eftermiddags..Gick ju bra, snabbt avklarat och lika snabbt åttahundrakronor fattigare. Men så har jag linser för ett halvår nu me.. De e ju skönt!

Nej, dags för träning på friskis me madde nu.. Trevligt! Hoppas att huvudet pallar de bara, har fortfarande ont i huvudet lite då o då sen helgen.. Lite illa! Men, men de värsta jag kan ha är en lätt hjärnskakning o det tror jag inte jag har... Fast who knows!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0