Kräftskiva

Så var det kräftskiva hos henrik i eslöv igår. Den var mycket intressant, när klockan var runt nio o kräftorna började ta slut var alla, o verkligen alla tokfulla! Blev lite för många snapsar till alla snapsvisor, o därefter blev de bara värre. Själv somnade jag vid elva tiden, tokfull o trött. Illa! Men tror att det till viss del kan bero på allt som hade hänt tidigare i helgen och den lilla sömnen man hade fått gjorde ju inte det hela bättre!
Till råga på allt råkade jag dessutom trilla och slå huvudet i en stentrappa när jag skulle resa mig upp, så nu är man rätt öm i pannan och har lite huvudvärk som inte vill försvinna.

Lite bilder från gårdagen blev det iallafall.. :)
     

Några bilder från mormors begravning blev de me...

 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0