music.. :)

Har varit i skolan i förmiddags på föreläsning. Den var hmm.. ungefär som de andra i denna kursen. Halvt intressanta o ibland verkligen sjukt sega. Var ett antal gånger idag som man kom på sig själv med att jag inte var med i föreläsningen utan hade tankarna på ett helt annat håll och när man väl ansträngde sig att försöka hänga med i vad Per (föreläsaren) sa så gick det inte, för de var fullkomligt urtråkigt eller ointressant. Visst hade kanske varit lite mer intressant om per inte hade pratat så fruktansvärt mycket och samtidigt hoppat mellan olika slides. Man blir ju förvirrad! Men Är nog ändå en del som har gått in, och resten får man väl läsa sig till istället! Börjar bli lite smått panik nu. Hemtentan ska in nästa fredag, referaten av artiklarna ska in torsdan veckan efter o ännu en vecka efter det är det tenta! Ahh... bara tre veckor kvar till dess. Veckorna går sjukt fort nu... 
Sicken tur i oturen att jag ska spendera nio timmar i buss o bil de närmaste två dagarna, e faktiskt den perfekta tiden till att läsa sig igenom mina tre kursböcker! =) Det enda som behövs till är lite ny musik i Mp3:n, så det skulle jag fixa nu hade jag tänkt. 
Fast självklart fick man börja med att sortera all musik så man hittar den musik som jag vill ha.. Har nog allt lite för mycket musik i datorn.. tar rätt lång tid att gå igenom allt! Men datorn är i alla fall klar med sökande nu, så då är det bara till att flytta över lite musik till Mp3:n. =) Det blir nästa sysselsättning helt enkelt!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0