stressen börjar lägga sig...

Seminariet är avklarat och de kändes bra.. blev kanske inte så mycket sagt för min del, men de som blev sagt kändes bra! De e ju huvudsaken, o hur lätt är det att ha en diskussion me 18 pers.. lite svårt faktiskt! Men Per var mycket nöjd ovch glatt överraskad av våra kunskaper när seminariet var slut, så de var ju bra!

Har blivit en hel del övrigt gjort idag me. Massa samtal, fixande och funderande. Men nu känns allt mycket bättre, uppgiften till imorgon blev jag klar me de sista vid tolv, ett tiden. Gött! Sen blev helgens boende ordnat, och därefter lite mer vetskap om de framtida planerna för skolan och C-uppsatsen o allt därtill. Men de första vi behöver bestämma är hur vi ska dela in oss, men de blir nog bra tillslut. =) Allt känns iallafall mycket bättre nu. Den värsta stressen över skolan är borta o sorgen som har varit samtidigt börjar oxå bli mer accepterat av kroppen.. fick nämligen en migrän-känning innan idag och de får jag bara när kroppen drar ner på stress o oro.. Men de känns skönt nu.. Var ju inte lika skönt då.. men gick som tur var över efter några timmar! :)

Det enda problemet som är nu är ekonomin... o den e inte allt för bra denna månad. Är tur att de inte är för många dar kvar innan pengarna kommer nu.. o då får jag en lön me.. känns skönt! =) Inte nog med att allt som bara betalas lite då o då typ försäkring, telefon o sånt ska betalas just denna månaden.. dessutom gick min hemtelefon sönder eller iallafall la av i måndags, så måste köpa en ny telefon me.. Men kan och får nog vänta me de tills nästa vecka, när man har pengar igen.. känns bra att läsa till ekonom o ens egen ekonomi inte är allt för bra just nu.. Fast är enda gången sen jag började högskolan som ekonomin är väldiugt knapp i slutet av månaden, brukar som tur är inte vara så!

Nu ska de ordnas lite me scoutekonomin o därefter är det sängen som väntar! Tidigt uppgång imorgon bitti me.. Ingen sovmorgon denna veckan inte.. :(

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0