tentaplugg + ögoninflammation

Känner att motivationen för att plugga försvinner rätt snabbt just nu... Börjar bli lite uttråkad på att sitta och försöka lära mig allt. Är så mycket som man ska kunna.. hade varit så mycket enklare om alla företag hade haft samma metoder för omräkning m.m. Men självklart inte. Nu ska man istället lära sig fem, sex olika metoder beroende på företag och intresseform.. wiie.. är ju så kul! Fast de börjar sätta sig nu..Några timmar till o jag kan rabbla allt utan och innan.. Hoppas på de i alla fall!

Till råga på allt har jag fått ögoninflammation me.. eller tror det iallafall. Det känns som förra gången jag hade ögoninflammation (som var för sådär en tio år sen, men ändå!). Ont i ögat har jag i alla fall. =( Men får väl vara glad så länge det bara är höger öga som är drabbat.. Blir i vilket fall jobbigt att skriva tenta i fyra timmar imorn med ögoninflammation.. Tar kanske en tur ner till apoteket sen och ser om de har något som lindrar..  Men först blir det lite plugg till.. :) Koncernredovisning tjohoo!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0