väskletande

Efter en runda på stan, så kom jag hem med en scarvs o ett läppglans rikare, alltså ingen väska.  =( De e ett problem me kalmar. Finns inte många affärer me väskor. Eller så är det så att jag efter två år i denna stan fortfarande inte hittar alla affärer?!?!  Tror dock inte de... men man vet aldrig. Får väl helt enkelt kolla bland alla mina väskor här hemma o i åhus istället. Har ju trots allt en del, vilket kan bero på att jag älskar väskor (när jag väl hittar någon då)! Har en mamma som har klagat väldigt mycket på att jag alltid köper väskor, men de e min last eller beroende eller vad man nu ska kalla de. Får iallafall helt enkelt ta en titt bland alla väskor o se om jag hittar någon liten svart väska som inte är sönder.. :S

Hittade iofs en ganska lagom o fin väska på Åhlens, men att va i den affären idag gick inte för mig. Fick värsta irritationen i halsen när jag var där och har de fortfarande. :( Behöver nog damma/städa bland väskorna eller så var det något me ventilationen, fick en allergichock så att jag gick runt o hostade sjukt mycket. De är inte kul! Hemskt jobbigt snarare.
Ajja, får väl se om de blir en runda ner på stan imorgon eller om jag hoppas på att jag hittar någon väska hemma i åhus istället?! Återstår att se...


Dagens fynd

image4
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0